ORDER FORM

I want to pay HadiyaI want this Talisman free through Oath

اس نقش کو حاصل کرنے کی دو صورتیں ہیں

نقش کا ہدیہ عہد کی صورت میں

نقش کا ہدیہ روپے پیسے کی صورت میں

نقش کا ہدیہ عہد کی صورت میں

اگر آپ ہمارے روحانی سینٹر سے نقش فی سبیل اللہ حاصل کرنا چاہتے ہیں تو اس نقش کا ہدیہ اس عہد کی صورت میں ادا کریں ۔

عہد: یا اللہ میں یہ عہد کرتا ہوں کہ میں ایک ماہ کے اندر کم از کم دو ایسی نیکیاں اپنے جسم میں داخل کروں گا اور دو ایسی برائیوں کو اپنے جسم سے نکالوں گا جس سے انسانیت کو فائدہ ہو اور کم از کم ۵ افراد کو اللہ کے ذکر پر لگاؤں گا۔ میں یہ عہد ایک ماہ کے اندر پورا کرنے کا پابند ہوں گا۔

یاد رکھیں بناء عہد پورا کئے نقش اپنے کامل روحانی اثرات ہرگز ظاہر نہ کرے گا۔ اس لئے اس عہد کو ایک ماہ کے اندر پورا کرنا لازم ہوگا۔

نقش کا ہدیہ روپے پیسے کی صورت میں

اگر آپ کسی مجبوری کی بناء پر عہد نہیں کر سکتے توآپ اس نقش کا ہدیہ روپے پیسے کی صورت میں بھی ادا کر سکتے ہیں جوکہ 1400 روپے مقرر کیا گیا ہے۔ آپ ہمارے روحانی سینٹر سے نقش عہد کے ذریعے فی سبیل اللہ حاصل کریں یا پھر 1400 روپے ہدیہ ادا کرکے ۔دونوں ہی صورتوں میں نقش کا روحانی فیض ایک جیسا ہوگا۔

نقش کا ہدیہ ادا کرنے کی فضیلت

اگر کسی بھی بزرگ، عالم دین یا مولوی صاحبان سے دم کروایا جائے یا آیات قرآن کا نقش لیا جائے تو اس کا ہدیہ ادا کرنا کس قدر ضروری ہے کہ رسول اللہ ﷺ نے دم اور نقوش آیات قرآن کی اجرت (ہدیہ) کو نہ صرف بڑا ہی پاکیزہ رزق قرار دیا بلکہ خود بھی اس اجرت میں اپنا حصہ طلب فرمایا۔سوچنے کی بات یہ ہے کہ رسول اللہ ﷺ جن کے صدقے میں کل کائنات کو رزق تقسیم کیا جاتا ہے وہ بذات خود نقش آیات قرآن اور دم کرنے کی نہ صرف اجرت (ہدیہ) لینے کا حکم فرمارہے ہیں بلکہ اس اجرت (ہدیہ) میں اپنا حصہ بھی طلب فرما رہے ہیں۔اس بات میں چھپی ہوئی حکمت تو سرکار ﷺ ہی بہتر جانتے ہیں۔اس لئے نقوش آیات قرآن اور دم کا ہدیہ اداکسی نہ کسی صورت میں ضرور ادا کردینا چاہیے کیونکہ اس کا حکم خود رسول اللہ ﷺ فرما رہے ہیں۔

صحیح بخاری میں ہے کہ ابو سعید خدریؓ نے بیان کیاکہ حضور نبی کریم ﷺ کے کچھ صحابہؓ سفر میں تھے اوردوران سفر وہ عرب کے ایک قبیلے پر اترے۔ صحابہ کرامؓ نے چاہا کہ قبیلہ والے انہیں اپنا مہمان بنا لیں لیکن انہوں نے میزبانی نہیں کی بلکہ صاف انکار کر دیا۔اتفاق سے اسی قبیلے کے سردار کو سانپ نے ڈس لیا۔قبیلے والوں نے ہر طرح کی کوشش کر ڈالی لیکن ان کا سردار اچھا نہ ہوا۔ان میں سے ایک آدمی نے کہا چلو ان قافلے والوں سے بھی پوچھیں جو یہاں آکر اترے ہیں۔ممکن ہے کوئی دم جھاڑے کی چیز ان کے پاس ہو۔چنانچہ قبیلے والے ان کے پاس آئے اور کہا کہ بھائیو ہمارے سردار کو سانپ نے ڈس لیا ہے۔اس کے لئے ہم نے ہر قسم کی کوشش کر ڈالی لیکن کچھ فائدہ نہ ہوا۔کیا

تمہارے پاس کوئی چیز دم کرنے کی ہے؟ایک صحابیؓ نے کہا کہ قسم اللہ کی میں اسے جھاڑ دوں گا لیکن ہم نے تم سے میزبانی کے لئے کہا تھا اور تم نے اس سے انکار کر دیا۔اس لئے اب میں بھی اجرت (ہدیہ) کے بناء دم نہیں کروں گا۔آخر بکریوں کے ایک غلے پر ان کا معاملہ طے ہوا(انہوں نے بکریوں کا غلہ بطور ہدیہ مقرر کیا)۔وہ صحابیؓ وہاں گئے اور سورۂ فاتحہ پڑھ کر دم کیا۔ایسا معلوم ہوا جیسے کسی کی رسی کھول دی گئی ہو۔وہ سردار اٹھ کر چلنے لگا ۔تکلیف و درد کا نام و نشان بھی باقی نہیں تھا۔پھر انہوں نے طے شدہ اجرت(ہدیہ)صحابہؓ کو ادا کر دی۔کسی نے کہا کہ اسے تقسیم کر لو لیکن جنہوں نے جھاڑا (دم ) کیا تھا انہوں نے کہا کہ پہلے ہم حضور نبی کریم ﷺ کی بارگاہ میں حاضر ہو کر اس کا ذکر کر لیں۔اس کے بعد دیکھیں گے کہ آپﷺ کیا حکم دیتے ہیں۔چنانچہ سب حضورنبی کریم ﷺ کی خدمت میں حاضر ہوئے اور آپ ﷺ سے اس کا ذکر کیا۔رسول اللہ ﷺ نے فرمایا کہ یہ تم کو کیسے معلوم ہو اکہ سورۂ فاتحہ بھی ایک رقیہ ہے۔اس کے بعد آپ ﷺ نے فرمایا کہ تم نے ٹھیک کیا۔اس ہدیہ کو تقسیم کر لو اور مسکرا کر فرمایا کہ اس ہدیہ میں ایک میرا حصہ بھی رکھنا۔ صحیح بخاری: حدیث نمبر2276

نقش حاصل کرنے کا طریقہ

ہمارے روحانی سینٹر سے نقش حاصل کرنے کے لئے آپ دئیے گئے فون نمبرز پر رابطہ کرکے سائل کا نام، والدہ کا نام اور مکمل ایڈریس لکھوائیں ۔ ہمارے روحانی ماہرین سائل کے نام اور والدہ کے نام کو مد نظر رکھتے ہوئے اس نقش پر مخصوص اوقات میں پڑھائی کر کے اسے سائل کے نام منسوب کرتے ہیں۔ جس سے نقش کا روحانی فیض جاری ہوجاتا ہے اور پھر یہ نقش 24 سے 48 گھنٹوں کے دوران سائل کے فراہم کردہ ایڈریس پر بذریعہ ڈاک ارسال کر دیا جاتا ہے۔ نقش وصول کرنے کے بعد آپ دئیے گئے فون نمبرز پر رابطہ کرکے نقش کا طریقہ استعمال سمجھ سکتے ہیں۔مزید تفصیلات کے لئے دئیے گئے فون نمبرز پر رابطہ قائم کریں۔

آپ کے سوالات اور ہمارے جوابات

سوال: نقش حاصل کرنے کے کتنے دن کے بعد مراد پوری ہو جائے گی؟

جواب: جس طرح دنیا کا کوئی بھی انسان یہ نہیں بتا سکتا کہ دعا کتنے دنوں میں قبول ہوگی ۔ اسی طرح یہ نہیں بتایا جا سکتا کہ نقش حاصل کرنے کے بعد کتنے دنوں میں فیض ملے گا ۔لیکن مشاہدات سے ثابت ہوا ہے کہ جن سائلین میں عاجزی اور گناہوں سے دوری تھی اور ان کا یقین بھی کامل تھا اور وہ درست ایمان کے مالک تھے۔ان کی مراد اتنی جلدی پوری ہوئی کہ نقش ان تک پہنچا بھی نہیں اور ان کے مسائل حل ہونا شروع ہو گئے۔بزرگوں کا کہنا ہے کہ یقین صرف زبان سے اقرار کرنا نہیں ہوتا بلکہ اصل یقین وہ ہے جس کا اقرار انسان کا دل کرے۔ اس لحاظ سے جس انسان کا جس قدر یقین ہوتا ہے اس کی مراد اتنی ہی جلدی پوری ہوتی ہے لیکن شرط ہے کہ وہ نقش حاصل کرنے کے بعد حتی الوسع گناہوں سے دوری اختیار کرے۔

سوال: کیا گارنٹی ہے کہ نقش سے کام ہو جاتا ہے؟

جواب: گارنٹی اس چیز کی ہوتی ہے جو انسان کی ملکیت میں ہو جیسا کہ کسی پراڈکٹ کی سیل کرنا۔کوئی بھی عام انسان جنہیں یہ علم نہیں کہ وہ کل کا سورج بھی دیکھ سکیں گے یا نہیں وہ بھلا گارنٹی کیسے دے سکتے ہیں۔ ہاں ہمارا مشاہدہ ہے کہ جب اللہ کے پاک ناموں سے نقش تیار ہوتا ہے اور اس نقش پرلاکھوں کروڑوں کی تعداد میں ذکر اسم اعظم تلاوت کرکے پھونکا جاتا ہے تو اس نقش کا فیض ضرور جاری ہوتا ہے انشا ء اللہ۔ مگر فائنل اتھارٹی اللہ تبارک و تعالیٰ ہی کی ذات ہے۔

سوال: اس نقش کی تیاری میں لاکھوں کروڑوں کی تعداد میں ذکر اسم اعظم کہاں سے آتا ہے؟

جواب: ہمارے دعا پروگرام میں تمام بزرگ ہر رات مختلف مقدس مقامات پر رات 10سے10:15تک کل انسانیت کے لئے دعا فرماتے ہیں۔ جب ہم کسی سائل کو نقش ارسال کرتے ہیں تو ساتھ ہی اس کے نام کا اسم اعظم بھی ارسال کر تے ہیں اور ان سائلین کو تاکید کی جاتی ہے کہ اگر آپ ہمارے بزرگوں سے مقدس مقامات پر اپنا نام لے کر دعا کروانا چاہتے ہیں تو ہر جمعرات رات 10بجےسے پہلے پہلے پورے ہفتے کا تلاوت کردہ ٹوٹل ذکر اسم اعظم کل اختیارات کے ساتھ ہمارے دعا پروگرام میں ارسال کریں۔ پوری دنیا سے لاکھوں کروڑوں کی تعداد میں ذکر اسم اعظم وصول کرنے کے بعد ہمارے بزرگ جہاں تک ممکن ہوتا ہے باقاعدہ سائل کا نام لے کر اس سائل کا وہ ذکر اللہ کے حضور پیش کر کے اس سائل کے دنیاوی مسائل کے حل کے لئے خصوصی دعا فرماتے ہیں۔ ساتھ ہی لاکھوں کروڑوں کی تعداد میں تلاوت کردہ ذکر اسم اعظم کا ان نقوش پر دم کر کے ان نقوش کے فیض کے جاری ہونے کے لئے اللہ سے دعا فر ماتے ہیں۔

سوال: کیا ہر فرد دعا پروگرا م میں شامل ہو سکتا ہے؟

جواب: جی ہاں اگر کوئی بھی فرد ہمارے سلسلے کے بزرگوں سے اپنے لیے دعا کروانا چاہتا ہے تو 120 مرتبہ سبحان اللہ تلاوت کرکے اپنا نام اور مسئلہ 00923237718189 پر ایس ایم ایس کر دے۔آپ کا نام لے کر اللہ کے حضور دعا ہو جانے کے بعد آپ کے نمبر پر تصدیقی ایس ایم ایس بھی کر دیا جائے گا انشاء اللہ۔

CONTACT US

Male

0092 306 5111214

Female

0092 323 7718185

0092 323 7718186

0092 323 7718187

0092 323 7718188